NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Orta Doğu & Afrika Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, “Hızlı tüketim ürünleri e-ticaret satışları ile offline satışları karşılaştırdığımızda birçok pazarda e-ticaret büyümesinin halen önde seyrettiğini gözlemliyoruz. Ancak bu iki kanalın geçmiş yıllardaki büyüme farkının kapandığını, hatta Çin ve Fransa gibi bazı gelişmiş pazarların e-ticaret büyümesinde geride kaldığını görüyoruz” diye konuştu.
Related Posts
Tüm endekslerdeki azalma Beton Endeksi’ni de aşağı çekti
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Dalgalı bir hareket gösteren Faaliyet Endeksi yılın ilk 10 ayında yalnızca 4 defa eşik değerin…
FETÖ’nün ‘Western Union’ oyunu
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığınca terör örgütleri FETÖ ve PKK'ya yönelik yürütülen soruşturmalarda 51 şüpheli hakkında gözaltı…
Türkiye’nin dünyaca ünlü giyim devi iflas etti. ABD’den Fransa’ya kadar 12 ülkeye ihracat yapıyordu
- Seher Alp
- 21 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Türkiye’nin önde gelen giyim üreticilerinden Fi Triko, yaşadığı finansal sıkıntılar nedeniyle iflas etti. Ağustos ayında…