NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Orta Doğu & Afrika Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, “Hızlı tüketim ürünleri e-ticaret satışları ile offline satışları karşılaştırdığımızda birçok pazarda e-ticaret büyümesinin halen önde seyrettiğini gözlemliyoruz. Ancak bu iki kanalın geçmiş yıllardaki büyüme farkının kapandığını, hatta Çin ve Fransa gibi bazı gelişmiş pazarların e-ticaret büyümesinde geride kaldığını görüyoruz” diye konuştu.
Related Posts
Yoksulluk artıyor, yardım alan azalıyor!
- Seher Alp
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Emekli Mülkiye Başmüfettişi Mahmut Esen, sosyal yardımlarda geçen yıl ile bu yılı karşılaştırdı. Ortaya büyük…
Almanya’da büyüme verisine aşağı yönlü revizyon
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Almanya'da üçüncü çeyrek büyüme verisi aşağı yönlü revize edildi.
İflas dalgası büyüyor: Ünlü kozmetik devi Türkiye’den gidiyor
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
The Body Shop, Türkiye'deki faaliyetlerini sonlandırma kararı aldı. Kuveytli AlShaya grubu, markanın Türkiye operasyonlarından yıl…